Powered By Blogger

28 Haziran 2011 Salı

NO sTRINGS ATTACHED 5(++)/10

Düşününce fena fikir değil aslında :P Kimseye duygusal anlamda bağlanmak yok, beklenti yok, hesap sormak yok, kıskanmak, kırılmak, üzülmek hiçbişey yok.. sadece canın beraber olmak istediğinde arayıp, birbirini mutlu edip hoop başka bir sorumluluk hissetmeden evine dönmek var.. ooh ne güzel hayat.. rahat mısın kızım sen…ne güzel öyle canım istedi gel, istemedi git.. hayır yapabilsen güzel tabi ama bunu becerebilecek sağlamlıkta kimseyi tanımıyorum ben.. kadın olarak söylüyorum mutlaka bir bağlanma hissi oluşur gibime geliyor.. duygusallık yok filan havası atılır ama ilk beraberlikten sonra aa nie aramadı, beni beğenmiyo mu, bak bak hala aramıyor.. hiç etkilenmedi mi.. bidi bidi bidi.. gerisi mutlaka gelir gibi sanki yani.. yapabilene de helal olsun tabi kınamam.. ihtiyaçtır, saygı duyarım :P



Neyse, gelelim romantik komedimize.. no strings attached,ergenlik döneminden itibaren muhtelif ortamlarda birbirleriyle karşılaşan iki gencin hikayesini anlatıyor..  kız (natalie portman) duygusal takılmayan, kimseye bağlanmak istemeyen gayet cool bir karakter iken, erkek (ashton kutcher) oldukça duygusal olup, eski kız arkadaşını babasına kaptırdığı için bunalıma girmiş bir gençtir.. günlerden bir gün yine bir ortamda karşılaşan çift, kızın isteği doğrultusunda “sex-buddy” olma konusunda anlaşır.. kızın kesin kuralları vardır.. duygusal anlamda bir bağlanma olmayacaktır ve ikisi de istediklerinde birlikte olunacaktır.. başlarda her iki taraf için de gayet eğlenceli giden birliktelik zaman içerisinde oğlanın kıza yakınlaşması ve onu kıskanmaya başlaması, kızın da farkında olmadan oğlana bağlanması gibi sonuçlara varacaktır ki bu da mutlu beraberliğin sonunu getirmektedir..

-ay ne komiksinnnn gülmekten yarıldım şu an :P

Olaylar gelişir..

Şimdi öncelikle film öyle süper komedi filmi gülmekten kırıyor gibi bir durum yok bunu belirtelim.. çerezlik film tadında.. zaten konusundan da öyle çok ciddi, derin bir film olmadığı açık.. ama yine de komedi filmleri sınıfında bir iki güzel espriyle (periyod dönemine ilişkin esprilerden bahsediyorum) benim için yeterli düzeyde eğlenceli olduğunu söyleyebilirim..

-azcık sarılam mı şöyle yandan?

İkinci olarak, portman ve kutcher her ikisi de çok beğendiğim oyuncular (portman’ın yeri apayrı tabi)  olduğundan bu filmden zevk almamda katkıları büyük.. düşünüyorum ikisi yerine tanımadığım tipler olsaydı aynı zevki alabileceğimi sanmıyorum.. oyunculuk anlamında tabi ki en zor rolleri değildi.. ama her ikisinin de başarılı ve karakteri zenginleştiren bir oyunculuk çıkardığını belirtmeliyim..

Bunu da vurguladıktan sonra, genel değerlendirme yaparsak film eğlenceli, boş vakit geçirmek ve kafayı dağıtmak isteyenler için izlenebilir bir film.. ama onun haricinde şiddetle tavsiye edilecek bir film de değil.. aslında klasik romantik komedilerden büyük farkı yok.. en büyük farkı oyuncuları sanırım.. bir de ben komedi filmlerinden çok keyif alamıyorum.. öyle çok komik gelmiyor mu nedendir.. hangi filme çok güldün derseniz bunun cevabını uzuuun süre düşünmem lazım..  zira hala aklıma bir film gelmedi.. tamam şimdi geldi.. Peter sellers-murder by death..  sanırım çok beklentisiz olmakla da alakalı bir beğenme olabilir..  yine de tavsiye ederim..  komedi alanında animasyonları daha eğlenceli  buluyorum galiba.. evet evet kesin öyle :P

Özetleeee, sıkılıyorsanız, komik bir şeyler izleyeyim, içinde ünlüler olsun, zaman geçsin diyorsanız, no strings attached  tam size göre..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder