Powered By Blogger

25 Haziran 2011 Cumartesi

AWAKe 7/10

Yine bir ruhun bedenden ayrılıp etrafta dolaşması vakası..

Şöyle ki, Clay şehrin en zengin ailelerinden birinin tek oğludur.. kalp hastasıdır ve kalp nakline ihtiyacı olduğu için hastanenin kalp listesinde beklemektedir (kalp kalp kalp kalp...). Babasına dair bölük pörçük anılarından, yıllar önce evlerinde yaşanan bir kazada öldüğünü hatırlayabilmektedir. Annesi, tek oğlunun üzerine titremekte, bir istediğini iki etmemektedir.. Derken Clay, annesinin yardımcısı olan güzel Sam’e aşık olur.. Ancak anne, bu birlikteliğe kesinlikle taraf değildir.. Kızın oğlunun parasının peşinde olduğunu, ona layık olmadığını düşünmektedir.

Derken efendime söyleyeyim, Clay uzun süren beraberliklerinin bir noktasında Sam’a evlenme teklif eder ve kilisede bir gece gizlice evlenirler.. Rastlantıya (!) bakın ki aynı gece ilerleyen saatlerde hastaneden kalbin bulunduğu haberi gelir..

Clay, Sam ve anne, ameliyat için hastanede bir araya geldiklerinde, anne bu gizli evliliğin haberiyle şok olur.. Ancak yapacak bir şey yoktur.. Ameliyata odaklanılmalıdır.. Yıllardır tanıdığı ünlü bir doktorun, onu ameliyat etmesine için izin vermesi için Clay’e yalvarır..  Ancak Clay, eş seçiminde olduğu gibi, ameliyat olacağı doktor konusunda da kendi doğrularından vazgeçmeyecektir..Ve ameliyat başlar..

-acıdan geberen, ama ses çıkartamayan insanın tırstıran dramı..

Clay rolünde Hayden Christensen... Sam, tüm güzelliğiyle Jessica Alba. Alba’ya bayılıyorum.. Christensen’ı beğeniyorum.. filmden tırsıyorum.. zira anestezi altındaki hastaların yüzde birinden az da olsa bir kısmı uyanık kalıp tüm acıyı hissedebiliyormuş.. hal böyle olunca, tanrım ameliyat masasına düşürmesin diye diliyor, ama bir yandan da filmi 3 kere izleyecek kadar mazoşist bir yanım olduğunu da kabul ediyorum.. (dikkat ettim amma uzun cümle kuruyorum.. yok yani cümleye başlıyorum, sonra bir türlü kendimi durduramıyorum)

Özetleee, gerçeklik payını bir yana bırakırsak, bence başarılı.. sonuna kadar götürür.. ve sonunda sizi şaşırtır.. bir de anne eli öptürtür.. izledim gördüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder