Powered By Blogger

25 Haziran 2011 Cumartesi

THE LEGIOn 3(+)/10

Hızımı alamayıp konuyu Legion’a getiriyorum.. Tanrının insanoğluna inancı kalmamıştır (insanoğlunun tanrıya inancından bahsetmiyorum karıştırmayalım :P) ve insanlığı komple ortadan kaldırmak için bir dizi katil meleğini dünyaya gönderir.. ama tabi ki insanlığın son bir umudu da yok değildir.. doğmak üzere olan bir bebek vardır ve bu bebek dünyaya gelebilirse insanlık kurtulacaktır. (ha peki bu bebeğin özelliği ne, soyuyla ilgili bir durum mu, annesinin geçmişiyle mi alakalı, babası melek miydi.. hadi onu geçtim tanrının insanlığa inancı neden bitmiş.. belli bir olay mı oldu.. yoksa bu savaşlar, kötülük falan filan genel de olsa bir sebep var mı.. ne bileyim işte muhtelif gerekçeler olabilir, bunlar benim ihtimallerim, ve fakat bu sorulara bir cevap yok.. var da ben mi kaçırdım.. sanmam..) yani insanlık neden böyle tanrıyı sinir etmiş veya bu bebeğin dünyaya gelişiyle neden tüm insanlık kurtuluyor veya tanrının insanlardan kurtulma yöntemi bir dizi silahlı melekle mi olmalıydı acaba belli değil.. tanrının işi tabi çok sorgulamamak lazım diye düşündü herhalde senarist ya da yönetmen..

-sağ elde bıçak, sol elde makinalı tüfek.. işte geldi baş melek :PP

Derken derken, baş meleklerden Michael’in insanlara inancı hala vardır (ağlarım ama..:P) ve bu yüzden bu bebeği ne pahasına olursa olsun koruyacaktır..

Bu arada meleğin melekliğini kanadından anlıyoruz.. yoksa başka bir özelliği yok yani.. aynen insanlar gibi tabanca tüfek savaşıyorlar..  konu kopuk, abuk sabuk, oyunculuk çok kötü (öyle oyuna o kadar oyuncu olur) kısacası eziyet sayılabilecek bir film olmuş kanımca..

Yanarım yanarım başrolde paul bettany’nin oynamasına yanarım.. canım benim, betanim, senin orada ne işin var a be yiğidim.. çekil oradan, gidip güzel güzel a beutiful mind, da vinci code gibi filmlerde oynasana.. yazık değil mi sana..

Sadece kafedeki yaşlı kadın ile  dondurmacı adamın dönüşüm sahneleri efekt açısından iyiydi..

-dondurmaaaaa...

onu da görmeseniz de olur diyorum ve böyle bir başarısızlığı izleme bağlamında ben ettim siz etmeyin diyorum efenim.. saygılar sevgiler..

 -canımı sıkmayın lannn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder