Powered By Blogger

24 Haziran 2011 Cuma

THE sHELTER 7/10

 - bana mı dedin ?

Korku gerilim benim alanım bi kere.. öyle korku filan dedin mi bir duracaksın.. her korku korkutmaz.. her gerilim germez.. her kuşun eti yenmez.. her sakallı da dedemiz değildir.. bunlar artı bilgi olarak bulunsun bir gün lazım olur..
julianne moore hayranıyım.. kadına bayılıyorum.. çok kadın öncelikle.. her yerinden fışkırıyor kadınlık.. oyunculuğu da ayriyeten başarılı.. genellikle filmlerini beğenirim.. bir tek BLINDNESs filminden tiksindim mi desem, bunaldım, sıkıldım, kendimİ intihar edesim geldi mi desem.. ne desem de anlatabilsem o hissiyatımı bilemiyorum.. anladınız siz onu..

jonathan rhys meyers.. tipi bir değişik değil mi.. bazı kesimler tarafından seksi bulunan bu kişinin yüzünden böyle bir serserilik mi desem, kötülük mü desem, ben de bugün ne desem bilemedim ya.. ama anladınız siz onu da zaten..  yani pis bakışları var.. kötü adam yüzü.. öyle şeyler işte..

film güzel.. çok mu güzel.. hayır değil.. hikaye çok mu değişik.. yoo değil.. ama yine de klişelerden az da olsa uzak kalmayı başarmış.. sonuna kadar ilgiyi ayakta tutmayı başarıyor..

efendim konu nedir.. kadın psikiyatristin karşısına değişik bir vaka çıkar.. çoklu kişilik sendromu.. zaman içinde hastasında görülen tüm kişiliklerin aslında sendroma bağlı kişilikler değil de gerçek hayatta yaşayıp ölmüş kişiler olduğunu farketmeye başlar.. ve olaylar heyecanla ilerler..

- sana dedim nolacak..

iki nokta var sadece.. biri, doktorun ölenlerden birinin annesine "acaba david ölürken de bu şarkıyı mırıldanmış olabilir mi" gibi artık komik mi desem, salak mı desem, amannn neyse işte saçmasapan bir soru sorması (zira adam dağlık bölgede ölü bulunmuş) annenin cevabı: umarım öyledir..

ikincisi: son sahne klişelerin klişesi olmuş.. birden kameraya bakış filan.. ama yine de güzeldi..

özetleee....  korkutmuyor ama belllki biraz gerebilir.. güzel vakit geçirmek için uygun diyorum.. gerisini size bırakıyorum.. izleyinz görünz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder